duminică, 27 iunie 2010

Odata al meu


In fiecare noapte imi tot alergi prin vise
Stii doar ca ai lasat acele porti deschise
Si-asa or sa ramana,de te-ai intoarce-oricand
Voi fi aici mereu,te rog,vino curand!

In urma ai lasat un gol tacut si rece
De viata parca-ncearca din greu ca sa ma sece
Durerea ascutita din pieptu-mi nu-mi da pace
Iar gandul meu te striga,te striga si nu tace!

Si doare-atat de tare,stiind ca pentru tine
Eu am uitat de tot,dar cine-ai fost tu?cine?
Si cum ai reusit s-ajungi asa departe
In inima-mi ce-n doua,fara sa vreau se-mparte?

Acum e prea tarziu,sunt zile mult prea grele
Caci buzele-ti saruta buze,dar nu pe ale mele
Si mainile tale,cu care m-ai cuprins
Se prind cu ale ei,distrug ultimul vis...

In ochii tai privind de-aproape,uitam de ce e-n jur
Acum doar ea sa uite poate,iar eu,sa tot indur...
Si toata iubirea-mi este in loc de veci,
Acum stiu de ce buzele-ti pareau atat de reci
Si nu ma mai gustau ca alta data
Ca-n acea zi de mai,parca de mult uitata...

Si bratele-ti,cat le iubeam,nu ma mai inconjoara
As vrea macar o data,sa pot ultima oara
Sa ma ingrop in ele,sa uit ce mult ma doare
Ca azi sunt ale ei,ca ce-am trait noi moare...

Traiesti alta poveste,din care eu lipsesc
Si locul nostru-i luat de doi ce se iubesc
Povestea dintre noi de mult s-a incheiat
Acum ma-ntreb daca a existat
Poate ca am visat,caci altfel nu-mi explic
De ce din tot ce-a fost,n-a mai ramas nimic?
A.A.(21 iunie 2010)

Un comentariu:

Anastasiei Robert spunea...

uita-te cat de mult si cat de bine scri :o3 si nu vroiai sa publici >:P