duminică, 27 iunie 2010

In ritmul lui


Scenariul e acelasi,doar filmu-i diferit
La urma tot ajungem,la un final cumplit...

Vorbim doar de defecte
Sau de chipuri perfecte
De tot ce nu conteaza
Cand mintea delireaza
Cand esti prea ocupat
Sa vezi cin' te-a sunat
Cand nu faci diferenta
Si nu observi esenta
Cand la ce-i bun renunti
Cuvinte reci pronunti
Cand nu te intristeaza
Din contra,te distreaza
Ca lumea ei e moarta
Ca n-are nicio poarta
Sa uite si sa plece
Ca timpul o intrece
Iar ea tot sta pe loc
Ca zilele cu ea le-ai aruncat pe foc...

Sa mergi ai continuat
Pasii ti i-a urmat
E-acolo dar n-o vezi
Ca ai uitat sa crezi
In tot ce ii spuneai
Sau cand o sarutai,
Ai spus doar 3 cuvinte
Ce i-au ramas in minte
"Imi pare rau".Nu cred.

Si-n spate nu privim
Ca stim ce-o sa gasim
Persoane,sentimente
Iar lunile-s prea lente
Sa stearga amintiri
Cu fostele iubiri...

N-a fost deloc atenta
Poate prea imprundenta
S-accepte sa cedeze
Si sa se minuneze
De ce credea ca esti
Dar au fost doar povesti
Tu erai personajul,ea simplu narator
Prea fermecat de-acela si mult prea visator...

Spunem doar vorbe-n vant
Ei ne cred pe cuvant
Uitam tot ce-am promis
C-am spulberat un vis
Speram la ce n-ajungem
Si drumul ni-l parcurgem
Cu-acelasi tel in fata
Si ce-a ramas in urma,acum doar ne ingheata.
Ne lasa reci.

Nu stiu cine mai sunt
Mi-e greu sa mai infrunt
Privirea lor tacuta
La privirea-mi pierduta
Ii pare rau si lui,imi pare rau si mie
Dar cum a fost atunci,nici ca o sa mai fie.

Finalu-l pun aici
Tu nu te mai implici
"Noi" nici ca mai exista
Acum eu nu mai sunt decat o umbra trista
Ce-a stralucit o data
Dar nu se mai arata
La fel de sclipitoare
Caci pe acest pamant,sunt inc-o muritoare...
A.A.(21 iunie 2010)

Niciun comentariu: