duminică, 27 iunie 2010

Ce-ai vrut tu...ce-am vrut eu


Imi amintesc si-acum,noiembrie era noapte,
Iar tu vorbeai incet,incet-incet,prin soapte,
Si chipul meu se bucura sub degetele tale
Uitasem sa respir,iar glasu-mi era moale...
Parca mai simt cum pulsul meu vibra,atat de grabit
Ce chinuri induram,nu stii,de-acelasi dor cumplit...
Dar nu!Minteam adevarul si o stiam prea bine
Si bratele ma dor si mi te cer pe tine
Dar nu!Stiam,dorul ma va secatui
De gustul tau voi arde,voi pieri...
Si buzele m-ardeau sa-ti poarte o sarutare
Fara sa stii imi pleci o lume la picioare...
Aceiasi lume ma tine noaptea treaza
Si parca o aud spunandu-mi ferm "Viseaza!"
Dar nu!Ma rup din acea lume
Maine vei fi acelasi si vei uita de mine
Ce-ti pasa tie ca o sa plang de alor brate dor?
Nu mai conta si iar ma ingropam in moliciunea lor...
Dar nu!Caci o sa doara mai tare ca acum
Si nu te gust.Si ard.Si ma fac scrum...

Atatea intrebari ce-mi rascoleau prin gand
Si valuri de tacere ce le opreau pe rand...
Dar ce pacat,n-ai inteles,iti daruiam iubire
Si nu voiam doar un sarut si-apoi o despartire,
Iar inima-mi era ca sticla sparta marunt
Ma taie de mii de ori si trebuie sa-nfrunt
Acelasi chin care ma-ncearca in fiecare zi
Aceleasi regrete pe care le am dar care sunt tarzii...
Si-n gandurile mele te voi pastra la fel
Culcandu-ti tampla calda,la pieptu-mi de otel...
A.A.(decembrie 2009)

Un comentariu:

skinerr spunea...

foarte tari poeziile tale dar parca toate sunt negativiste.astept o pozezie gen " ce frumos","amandoi" sau " o zi innsorita" :))